خرید اکانت هکی Red Dead Redemption 2


اکانت هکی Red Dead Redemption 2 برای پلی استیشن 4


خرید اکانت Red Dead Redemption 


اکانت هکی Red Dead Redemption 2


خرید اکانت هکی Red Dead Redemption 2


خرید اکانت رد دد ردمپشن


خرید اکانت هکی Red Dead Redemption 2




دانلود دیتای بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4



 Red Dead Redemption 2 یک بازی ویدیویی در سبک اکشن ماجراجویی و جهان باز است که توسطRockstar Studios ساخته و از سوی Rockstar Games منتشر شده است. این بازی سومین قسمت از این مجموعه محسوب می‌شود و پیش در آمد بازی Red Dead Redemption سال ۲۰۱۰ است.


این بازی جهان‌باز در دنیای غزرب وحشی جریان دارد که در آن بازیکن کنترل شخصیت آرتور مورگان را از دید سوم یا اول شخص بر عهده می‌گیرد. در این بازی توجه زیادی به جزئیات شده‌است، به طوری که اگر بازیکن اسب خود را در مکانی رها نماید و بیش از حد از آن دور شود، اگر اقدام به صدا زدن آن نماید، اسب صدا را نخواهد شنید و به دنبال بازیکن نمی‌آید. بازی دارای حالت‌های تک‌نفره و چندنفره آنلاین می‌باشد.


در این بازی همچون نسخه‌های قبل سسیستم Honor پیاده‌سازی شده که بر اساس آن رفتار بازیکن با کاراکترهای فرعی روی واکنش‌های افراد شهر با مورگان موثر خواهد بود. اتمام داستان اصلی بازی حدودا  ۶۰ ساعت طول خواهد داشت.  




خرید اکانت هکی Red Dead Redemption 2



کمتر از 5 روز دیگر تا انتشار پس  Red Dead Redemption 2 جهان باقی مانده است ایران اکانت بزرگترین کانال فروش اکانت های پلی استیشن اکانت های بازی Red Dead Redemption 2 را در کانال خود پیش فروش میکند برای خرید به کانال بپیوندید