خرید اکانت هکی پلی استیشن|اکانت هکی پلی استیشن|اکانت هکی چیست

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

نمرات بازی God of war منتشر شد

نمرات بازی God of war منتشر شد

نمرات God of war منتشر شد

God of war منتشر شد

خرید اکانت هکی God of War



نمرات بازی God of war منتشر شد

بازی God of war منتشر شد

به تازگی نقدها و نمرات عنوان God of War منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت( این پست بروز رسانی می شود):

IGN 10/10

من یک بازی اکشن فوق العاده را از God of War انتظار داشتم و این عنوان چنین تجربه‌ای را به صورت فوق العاده‌ای منتقل کرده است. اما انتظار نداشتم که این عنوان یک سفر هیجان انگیز بوده و تجربه‌ای باشد که هر قسمت آن یک شاهکار است. این عنوان بازی است که در آن کریتوس به یک پدر پیچیده، هیولا و و یک جنگجو تبدیل می‌شود که هم در میدان مبارزه باید بجنگد و هم اینکه جنگیدن را به پسر خود نیز آموزش دهد؛ آن هم در دنیایی مملو از خطرات که پیوسته در حال تغییر است . هم در زمینه گیم پلی و هم در زمینه یافتن افسانه‎های بازی، پاداش‌هایی وجود دارد که من با کامل کردن دستاورهای بازی به آن‌ها دست یافتم. حساسیست زیادی که سازندگان برای خلق جهان بازی، شخصیت‌ها و همچنین گیم پلی آن به خرج داده اند، تجربه ای هیجان انگیز و به یاد ماندنی را رقم زده است.

GameSpot 9/10

در بسیاری از جهات God of War دقیقا مشابه نسخه‌های قدیمی این فرانچایز است. یک بازی اکشن تماشایی با موسیقی‌های حماسی، هزینه تولید بالا و مبارزات طاقت فرسا که با پیش روی در بازی شاهد پیشرفت چشم گیر آن خواهیم بود. آنچه شما را شگفت زده می کند این است که بدانید داستان بازی بسیار پخته شده است. دقیقا به مانند کریتوس، عنوان God of War نیز به مانند گذشته تجربه خوبی بوده اما نشان می دهد که همچنان نیاز به پیشرفت دارد. اگر God of war دچار نوآوری های زیادی شده برای بهتر شدن آن است و اگر سازندگان تصمیم گرفته اند که همچنان قسمت هایی از گذشته را در بازی حفظ کنند( منظور دارا بودن ویژگی هایی از گیم پلی نسخه های قدیمی) ممطئنا این موضوع به سود این فرانچایز خواهد بود. کریتوس دیگر یک فرد خشمگین قابل پیش بینی نبوده و God of War نیز دیگر یک عنوان اکشن قدیمی نیست. با این بازسازی(ریبوت)، God Of war مسیر جدیدی را در پیش گرفته که نوید یک ماجراجویی هیجان انگیز را در نسخه های آینده می دهد.

 ZTGD 100


Guardian 100



۲۳ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
michel moor

ایا اکانت هکی باعث بن شدن کنسول میشود

ایا اکانت هکی باعث بن شدن کنسول میشود

اکانت هکی باعث بن شدن کنسول

اکانت هکی

خرید اکانت هکی برای ps4




اطلاعیه خیلی مهم

موضوع : بن شدن کنسول و علت های آن اکانت هیجوقت باعت بن شدن کنسول نمیشود


لطفا در خرید گیفت کارت و اکانت قانونی بسیار دقت کنید و از فروشندگان معتبر که گیفت رو به صورت قانونی تهیه میکنند خریداری کنید .


❗با شروع تابستان شاهد هستیم که افرادی سودجو برای منفعت خود دست به کار هایی میزنند .

مدتی هست که شاهد فروش گیفت کارت و اکانت های به اصطلاح قانونی با قیمت پایین هستیم

لذا برای خرید گیفت کارت فقط و فقط از افراد مورد اعتماد و با سابقه ( مانند مغازه های با سابقه و … ) اقدام به خرید گیفت کارت کاملا قانونی کنید


علت های اصلی بن شدن : ‼

۱- استفاده از اکانت های به اصطلاح قانونی که با هک کردن حسابهای ارزی افراد اقدام به خرید بازی برای اکانت شخصی خود میکنند و هر سه ظرفیت آن را به فروش میرسانند.


به صورت کلی استفاده از پول هکی ( حساب بانکی و غیره ) از ابتدا باعث بن شدن کنسول های میشد .

سال گذشته هم این اکانت های به اصطلاح قانونی بسیار رایج شد که به دلیل بن شدن بسیاری از افراد دیگر به فروش نرسیدند و از بازار حذف شدند.


✅تیم ما به همراه تمامی کانال های معتبر و با سابقه در فروش اکانت های ترکیبی وظیفه خود میدانیم که اطلاعات شما عزیزان را تکمیل کنیم.


⛔لطفا در خرید گیفت کارت و اکانت قانونی بسیار دقت کنید و از فروشندگان معتبر که گیفت رو به صورت قانونی تهیه میکنند خریداری کنید

و تنها دلیلی که با تازگی باعث بن شدن برخی افراد شده همین گیفت های دزدی ارزان قیمت هستند .


⚠خواهشمندیم کمی به مطالب بالا فکر کنید و برای تایید آن از افرادی که دنبال سود خود هستنند و ضرر شما برای آنها هیچ اهمیتی ندارد سوال نفرمایید ، در سایت های خارجی و مرتبط با سونی جستجو کنید.🙏



۲۰ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
michel moor

فروش پلاس هکی ارزان

فروش پلاس هکی ارزان

فروش پلاس هکی 

فروش پلاس هکی ارزان ps4

فروش پلاس ارزان

فروش پلاس هکی ارزان



به دلیل قیمت بالای دلار و بالا بودن هزینه پلاس و اکانت پلی استیشن کانال ایران اکانت با کمترین هزینه و کمترین قیمت اقدام به فروش اکانت پلاس یکساله پلی استیشن کرده است برای خرید در کانال ما جوین دهید






۱۹ فروردين ۹۷ ، ۲۱:۴۰ ۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
michel moor

خرید اکانت هکی God of War

خرید اکانت هکی God of War

اکانت هکی God of War

خرید اکانت God of War

خرید اکانت هکی God of War 4

اکانت هکی God of War 4

خرید اکانت هکی God of War

ادامه مطلب...
۱۸ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
michel moor