خرید اکانت هکی shadow of tomb raider

اکانت هکی shadow of tomb raider

خرید پلاس هکی shadow of tomb raider

خرید اکانت هکی shadow of tomb raider



با توجه به پست منتشر شده در صفحه توییتر اکانت بازی Shadow of The Tomb Raider، مراحل ساخت این بازی به پایان رسیده است.



ساعاتی پیش و درجریان تازه‌ترین اخبار بازی، با توجه به پستی که در اکانت رسمی بازی Shadow of The Tomb Raider منتشر شده، دریافتیم که مراحل ساخت این بازی به پایان رسیده و به اصطلاح، بازی مذکور گلد شده است.


Shadow of The Tomb Raider


همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، سازندگان از پایان کار ساخت بازی بسیار خوشحال هستند و با یک عکس یادگاری و این متن که در ادامه می‌خوانیم، این موضوع را با هواداران به اشتراک گذاشته‌اند. در متن مذکور آمده است که:


بازی Shadow of The Tomb Raider گلد شده، کار ساختش در استودیو Eidos Mountreal تمام شده و ادامه‌ی روند تولید را طی می‌کند که در پایان منتشر شود. این بازی در تاریخ ۱۴ سپتامبر راهی ایکس‌باکس وان، پی‌سی و پلی‌استیشن 4 خواهد شد.


این بازی، سومین قسمت از ریبوت مجموعه‌ی Tomb Raider است که منتشر می‌شود. کاربران در این قسمت با یک لارای خشن و باتجربه روبه‌رو می‌شوند که این بار قرار است جهان را از خطری بزرگ نجات دهد. داستان بازی این بار در آمریکای جنوبی روایت می‌شود؛ سرزمینی سرسبز و پر از جنگل که که یک شرایط جذاب و هیجان‌انگیز را در گیم‌پلی بازی به‌وجود خواهد آورد. حالا کاربران می‌توانند با استفاده از گِل و برگ‌های موجود در جنگل‌ها، از دید دشمنان مخفی بمانند و به یک شکارچی تمام عیار تبدیل شوند. بازی همچنان عناصر جهان‌باز خود را حفظ کرده و در جدیدترین ویدیو منتشر شده از روندش، می‌بینیم که مراحل پلتفرمینگش هم از قبل چالشی‌تر شده است.


بازی Shadow of The Tomb Raider را در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) می‌توانید روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی تجربه کنید.