خرید اکانت هکی pes 2019,

اکانت هکی پی اس 2019

خرید اکانت pro evolution soccer 2019

خرید اکانت هکی Pes 2019

اکانت هکی Pes 2019

خرید اکانت هکی پی اس 2019

خرید اکانت Pro Evolution Soccer 2019



سری PES کونامی یکی از دو بازی شبیه‌ساز فوتبال است که هر ساله، نسخه جدید آن حوالی شهریور ماه منتشر می‌شود. جدید‌ترین نسخه این مجموعه، بازی PES 2019 است که دیروز به صورت رسمی با انتشار تریلری رونمایی شد و قرار است در تاریخ ۶ شهریور برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و ویندوز منتشر شود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، Konami اطلاعات جدیدی از این بازی ارائه و به ویژگی‌هایی که در این نسخه شاهد خواهیم بود اشاره کرده است. 


بر این اساس، در بازی PES 2019 در مسابقات شاهد یک نشانگر برای نشان دادن میزان خستگی بازیکنان در طول بازی خواهیم بود. همچنین فیزیک کلی توپ و بازیکنان هم در این نسخه پیشرفت زیادی نسبت به قبل کرده است. انیمیشن‌ها و شادی‌های پس از گل جدید و همچنین بهبود کلی گرافیک بازی هم از دیگر ویژگی‌های بازی فوتبال PES 2019 هستند و مِنو بازی هم دست‌خوش تغییراتی شده است. 


اما طبق اعلام کونامی، بیش‌ترین تغییرات نسخه جدید بازی در حالت MyClub صورت گرفته‌اند؛ جایی که شاهد طراحی کاملا جدیدی برای کارت‌ها هستیم و علاوه بر آن، مثل کارت‌های In Form در بخش آلتیمیت تیم فیفا، با توجه به عملکرد بازیکنان در دنیای واقعی، ممکن است کارت‌هایی به آن‌ها تعلق بگیرد که سطح قدرت آن، بالاتر از سطح قدرت پایه کارت آن بازیکن است. کونامی همچنین از واقع‌گرایانه‌تر شدن نقل و انتقالات در بخش مستر لیگ بازی هم خبر داده است که البته، جزییات بیش‌تری از این مورد ارائه نشده است. 


همان‌طور که چندی پیش هم اعلام شد، در بازی PES 2019 شاهد لایسنس شدن لیگ‌ها و تیم‌های بیش‌تری خواهیم بود و این موضوع را کونامی رسما هم تایید کرده است. با این حال اشاره‌ای به اینکه کدام تیم‌ها لایسنس شده‌اند نشده است. با توجه به اینکه کونامی اخیرا مجوز استفاده از لیگ قهرمان و لیگ اروپا را از دست داد، باید منتظر ماند و دید که این رقابت‌ها به چه شکل در بازی وجود خواهند داشت. در نهایت همان‌طور که در تریلر معرفی بازی هم دیدیم، دیوید بکهام، ستاره سابق تیم‌هایی چون منچستر یونایتد و رئال مادرید، در بازی به عنوان یک اسطوره قدیمی حضور خواهد داشت. 



 


کمتر از 20 روز دیگر تا انتشار پس  سال 2019 جهان باقی مانده است ایران اکانت بزرگترین کانال فروش اکانت های پلی استیشن اکانت های بازی pes 2019 را در کانال خود پیش فروش میکند برای خرید به کانال بپیوندید